* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMIWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaNa każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje Termin: 2025-05-12 - 2025-05-13 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
AutoprezentacjaWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Śląski Kongres Ludzi Marketingu2009-05-19 12:37:56Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę. |
|
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Praca Coacha2009-04-20 13:43:20W ostatnim czasie na rynku pojawia się coraz więcej ofert dotyczących coachingu. Może to rodzić różnego typu pytania. Kim jest coach i jaka jest jego rola? Czy jest to metoda, styl pracy czy zawód? Warsztat pozwoli uzyskać wiedzę na temat tego czym jest coaching, czym różni się od innych form rozwoju, jak przebiega proces coachingu, w jakich obszarach można i warto go stosować, jakie są korzyści z coachingu dla klienta. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Szkoły stawiają na e-learning2008-10-27 10:40:54E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy. |
![]() |
Szkolenia kadry i płace Piotrków Trybunalski, Małopolskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.